vineri, 29 iunie 2012

Reduceri de vara

Am avut o seara memorabila.

Am plecat impreuna cu o prietena, ca doua mandre flori, la o tura de shopping prin mall, cu gandul sa ne cumparam rochite. Dar nu orice rochite, ci privirile noastre insetate de fineturi si nuante ar fi vrut sa gaseasca ceva deosebit, de petrecere, de ocazie, ceva special.

Ajunse acolo, prima la stanga si tzop in Zara.
Prietena mea, cunoscatoare intr-ale shoppingului ceva de speriat, imi zice complice:" Ia uite cum au asezat astia marfa. Se pregatesc de reduceri! Aici e de noi!"

Am facut ochii mari si probabil cu privirea naiva a prea putin stiutoarei intr-ale rotatiei hainelor dupa cum vine echinoctiul, m-am lasat purtata in lumea frumos si grijuliu aranjata a gratioaselor materiale, accesorizate cu brizbrizuri si zorzoane.

O prindem pe una dintre fetele magazinului la colt si ne confirma ca urmeaza sa vina reducerile. Cat de curand. Poate chiar si maine, dar, ne gandim noi, daca nu maine, oricum in mod sigur weekendul asta e rost de cheltuit bani.

Mai intram in cateva magazine, ne foim de colo-colo, gasim zone marcate deja cu buline rosii, cliente cu ochii scaparand, ca si ai nostri, dudui care probeaza, chicotesc, mustacesc, se amuza. In unele magazine, cozi la case, in altele doar vanzoleala.

Dupa ce ne-am dezumflat, nefericite ca pomu laudat nu detinea marul de aur, ne-am oprit cu o ultima licarire de speranta la Koton.
Multe si marunte, de toate culorile si modelele, unele reduse putin, altele deloc, dar multa si diversificata marfa. Ne umplem bratul de rochite si purcedem la cabine.
Pana la urma, dupa ce ne minunam pe rand si ne inflacaram la fiecare frunzulita, floricica si pietricica, nehotarate si grabite ne indreptam spre iesire, convinse ca zilele urmatoare trebuie sa revenim.
Cu siguranta, pretul mai mic ne va fi un aliat de nadejde in a ne decide pe loc.

So, dragi mandreturi fascinate de moda si de imaginea voastra in oglinzile cabinelor de proba, pregatiti balerinii, ca aveti de colindat.

Si mai bine mergeti cu cate o prietena ca sa fiti sigure ca nu e rost de scandal si chinuiala pentru sotul/prietenul lipsit de rabdare, aceasta minunata calitate pe care o avem din plin cu toatele, atunci cand vine vorba si mai ales "fapta" de a face shopping. Si mai ales atunci cand vin reducerile.

Sa aveti spor la cumparaturi!

sursa foto

Niciun comentariu: