luni, 8 februarie 2010

ceaiul alb-remediu pentru raceala

Ma pricopsii ieri cu o raceala pe cinste, de-aia cu toate simptomele..curge nasul, curg ochii, doare gatul, doare capul, moleseala, nauceala...ia si paracetamol,  si nurofen, si strepsils, si propolis cu vitamina C..tot ce stiam eu ca merge in cazuri de-astea...numai ca parca toate starile mele se accentuau, parca nimic nu avea efect.

Nu cunosteam ceaiul alb decat ca ingredient al anumitor produse cosmetice...pana zilele trecute nu bausem niciodata...mi-am luat pt ca de ceva vreme tot testez noile arome Lipton, incantata fiind si de ceaiul verde, si de cel negru, si de cel de fructe de padure...pe cel alb nu-l incercasem...ei si azi de dimineata m-am 'delectat' cu doza obisnuita de ceai alb...dupa o ora mi-am mai facut o cana...si-asa nu distingeam nuantele de gust, ma multumeam ca totusi simteam ceva cald mangaindu-mi gatlejul...dar minune minunata, dupa a doua cana deja mi-a revenit mirosul, nu mai doare gatul, a disparut si nauceala.

Eiii...cred ca e coincidenta, poate ca toata farmacia de ieri isi face azi efectul, dar cautand pe net am gasit explicatia: ceaiul alb e antiviral si antimicrobian si, in plus, previne cancerul, scade colesterolul, protejeaza inima, intareste oasele, mentine dintii si gingiile sanatoase.
Gasiti aici un articol complet pe tema asta.

Asa ca pana la urma, cu toate studiile lor , savantii in medicina alopata nu vor putea intrece niciodata puterea naturii, oricum se stie ca asiaticii sunt cei mai buni vraci ever.
Si ma conving pe zi ce trece ca din natura vin cele mai bune remedii...trebuie doar sa invatam sa le cautam.

sursa foto :www.sporeflections.wordpress.com

Niciun comentariu: