duminică, 14 februarie 2010

ce (ma) fac de sf valentin?

Eu cred ca asta e o zi ca oricare alta, o zi in care poti celebra sau nu iubirea, dar nu cred ca sentimentul se cere cantat, aclamat intr-o zi anume a anului...mi se pare putin fortat pt ca necesita un scenariu, o regie si poate niste trucuri, iar dragostea nu are nevoie de asa ceva.

Pe langa fatada comerciala care se da evenimentului, pe langa vanzoleala de prin malluri, unde se pun la cale casatorii de o zi sau alte ineptii, sf valentin asta nici macar nu e al nostru...macar daca am tine si noi cont de credintele noastre in dragobeti (dragobetele saruta fetele ),zburatori cu negre plete si ilene cosanzene...da' iaca nu, trebuie sa facem si noi ca americanii, etalonul nostru in toate.

Si apoi produsele puse pe taraba tuturor, zilele astea, in spiritul sarbatorii mult asteptate, mi se par niste kitsch-uri in mare parte...parca par mai acatarii dulciurile frumos si tematic ambalate....in rest, daca tot vreti musai sa va cadorisiti dragul/draga, mai degraba va puneti putin creativitatea la treaba si inventati ceva frumos si care sa va reprezinte. Asta in cazul cuplurilor.

Pe partea cealalta a baricadei sunt cei singuri care poate simpatizeaza totusi pe cineva si acum au prilejul sa-si declare sentimentul prin scrisorele de amor, trimise anonime sau nu.
Fetele sufera cel mai mult: da' io cum sa fiu, draga, singura de sf valentin?...de parca ziua asta e inceputul si sfarsitul a toate pe lumea asta, asa o mare suferinta nici ca am vazut..vai, vai!!

Hellooo!!! Lasati amatorii de senzatii americanesti sa bata mallurile si sa se sarbatoreasca cu inimioare batande si mirosinde a hipermarket si voi, dragile mele lalele, chiar daca sunteti singurele, incetati cu jelania, acus-acus vine primavara, cu 2 zile cu adevarat de sarbatoare pentru femei, in care cu siguranta veti fi rasfatate de barbatii din jurul vostru.

Si ca sa intru si eu in jocul asta de azi, va dau o sugestie de cadou muzical .
Sa fiti iubiti!




sursa foto: www.irisquilts.com/images/tn_the%20lovers.jpg

Niciun comentariu: