marți, 9 februarie 2010

banii aduc sau nu fericirea?

Eu as raspunde ca depinde de familia in care te nasti.

Daca te nasti in puf, atunci banii sunt o normalitate, nu neaparat o sursa de fericire...poate de nefericire daca ramai fara ei, ca esti nevoit sa traiesti la standarde mai joase si iti e greu, nefiind invatat asa.

Dar daca te nasti intr-o familie normala, banii iti aduc doar aparent fericirea fiindca s-ar putea sa nu stii "sa-i porti" si sa devii un parvenit memorabil sau s-ar putea sa ti se para o povara, sa-ti dai seama ca datorita lor te invarti intr-o lume falsa, in care totul se masoara in conturi, in case, masini si vacante luxoase, adica numai in lucruri trecatoare, exterioare tie, care nu te definesc ca persoana.

"Am trait un adevarat soc cand mi-am dat seama cat de oribil, lipsit de suflet si de sentimente este stilul de viata de cinci stele. In cele trei saptamani petrecute in Hawaii, am cheltuit o suma impresionanta de bani si nu am intanit nici o persoana adevarata- numai actori. Personalul era prietenos, iar turistii jucau rolul unor persoane importante. Nimeni nu era real", declara milionarul austriac Karl Rabeder care si-a donat toata averea in valoare de 3 milioane de lire pt ca, spune el, "Munceam ca un sclav pentru lucruri pe care nu mi le doream si care nu imi trebuiau. Mi-am spus ca trebuie sa abandonez acest stil de viata si sa incep sa traiesc cu adevarat".

"O lunga perioada de timp am crezut ca bogatia si luxul te fac automat fericit. Provin dintr-o familie saraca in care regula de baza era sa muncesti pentru a obtine bunuri materiale. Asta am si facut", dar se pare ca banii il nefericeau.

Gasiti aici detalii despre povestea milionarului.

sursa foto : http://persistentillusion.files.wordpress.com/2008/07/money-heart.jpg

Un comentariu:

Cristinne spunea...

probabil ca fiecare dintre voi a avut o reactie de genul...ahh, de ce nu mi i-a donat mie?:D:D:D...ei bine, banii vor fi dati unor oameni care chiar au nevoie de ei pt a supravietui si eu cred ca tocmai asta e scopul banului...sa-ti permita sa duci o viata normala, decenta, nu sa diferentieze asa de mult oamenii incat unii sa huzureasca si altii sa moara de foame.