miercuri, 27 ianuarie 2010

zoro, zorooo, si pe noi cui ne lasasi???

Pentru cei care nu-l cunosc, Zoro e un prieten de-ai nostri pe care nu l-am mai vazut de ceva vreme si cu care povesteam mai des despre cate-n luna si in stele...are o mie de numere de telefon, nu mai stiu pe care si l-a pastrat, asa ca mi-e sila sa le iau la rand pe toate...
So, musiu Zoro, nu mi-ati facut onoarea sa participati activ p-aci, pe blog, asa ca va provoc sa ne mai impartasiti din experiente...sa ne mai invatati cate ceva, sa va stim printre noi...

Si ca sa va faceti cat de cat o idee despre el, va enunt o axioma de viata a la Zoro: cand ii faci unei femei un compliment, ea se deschide ca o floare, se lumineaza...sau ceva de genul...nu mai stiu exact-exact, dar cam asta era ideea!!!
Interesanta mi s-a parut, deci am retinut-o...tocmai de-aia, Zoro, dear, te asteptam p-aici ca sa ne mai adapam si noi de la intelepciunea celor care au trait mai multe...

Ma stii sugubeata intr-ale rostirii...asa ca sunt convinsa ca vei gusta stilul fara sa te superi!! :):):)

Iacata si un flamenco...asa, pour les connaisseurs :):):)

Un comentariu:

Cristinne spunea...

zoro, no reaction!! l-a anuntat si pe el cineva ca ii facui o oda si o strigare p-aci? :D