luni, 14 decembrie 2009

shopping again!

Normal ca nu m-am putut abtine si am luat si eu cu asalt magazinul Unirea, vineri seara. Lume multa. Agitatie mare, ca in plina zi.
Eu oricum am exercitiu nocturn de la atatea biberoane "gatite" cu drag si spor pentru mandra mea mica. Asa ca nu mi s-a parut deloc obositor. Antrenant chiar.
Cred ca as fi stat pana la terminare, da' nu prea se cadea :).
Am cumparat cateva hainute atat pentru mine, cat si pentru Mariuca...oricum preturile erau bune si gaseai lucruri multe si pe toate gusturile.

Foarte funny sunt cuplurile care vin la shopping impreuna. Ea trage de el in toate partile, el ba se opune, ba se conformeaza si intr-un final clacheaza: nu mai pot, hai sa mergem! :)

Evident ca sezonul reducerilor e abia in toi.

Urmeaza ceva promitator si la Plaza Romania, joi, 17 decembrie, intre 21.00 si 02.00 noaptea.
Se anunta  reduceri de 50%, plus concerte. Detalii aici

Asa ca, fetelor, avem treaba din nou!

2 comentarii:

Laura spunea...

Ahaaa!! sa inteleg ca iar vrei shopping?? ;))

Cristinne spunea...

daaa!!! normal!! asa ceva nu se rateaza :D