luni, 7 decembrie 2009

cand se termina visarea si incepe agonia...

Nu am pretentia ca fac analiza politica pt ca nu ma pricep la asta. Nici nu sunt partizana vreunui partid sau a vreunei ideologii politice.
De ce? Simplu. Pt ca niciuna nu mi se pare reala. Sau mai bine zis, realista. Sau macar practica. Nu.
Toti ne povestesc si ne promit cate-n luna si in stele...dar de aici si pana la rezultate concrete e de munca. Si mai ales e de cinste.

Ceea ce scriu sau spun sunt simple constatari ale mele, in calitate de cetatean. Doar atat! pt ca nu ma pricep la mai mult!
Dar nimeni nu-mi poate lua dreptul de a-mi spune parerea in legatura cu lucrurile pe care le constat. O parere amara!

Nu stiu cu ce a gresit natia asta in viata ei de nu reuseste de o suta si ceva de ani incoace sa se scuture de catavenci, demagogi, oportunisti, de oameni falsi, in genere.

Imi plec caciula in fata lui Caragiale care punea pe scena la inceput de secol 20 tipul politicianului demagog. Am trecut prin doua razboaie mondiale si nu am facut decat sa ne invartim in cerc. Il avem si acum...pe acest tip de demagog.
A reinviat si e modern. Pentru ca se imbogateste acum in euro. Si pentru ca poate calatori intr-o Europa deschisa.
Degeaba. E inca rudimentar fata de poporul sau. E involutiv. Static chiar.

Si totusi un pic altfel prin ceva. Prin faptul ca nu se mai ascunde. Face totul pe fata, in vazul tuturor. In ciuda legii. Pentru ca poseda arma moderna : banul!
Banul obtinut prin pozitie! de fapt... banii..ca sunt multi, mult prea multi!

Niciun comentariu: