joi, 26 noiembrie 2009

rochita cu bocanci...remember?

Din toata parada asta electorala care, recunosc, m-a atras si pe mine, am gasit ieri o portita de iesire.
Aveam nevoie de terapia "remember  ceva", orice, numai sa ma scoata din cotidian...si gonind din taste pe youtube, de la o melodie la alta, am dat peste "cantarea" care a revolutionat portul feminin din perioada liceului: Cryin'- Aerosmith.
V-o amintiti pe Alicia Silverstone, cu rochita ei minuscula si inflorata asortata cu greii bocanci de iarna?
Tin minte ca mie mi se parea absolut fascinanta combinatia asta si aveam dispute zilnice cu ai mei, mai ales cu tata, ca nu mi se permitea o asa costumatie niciunde : Nu iesi pe strada asa maimutarita, cu ghetele de iarna pe caldura asta!!! suna apodictic si patern glasul lu' taica-miu.
Sufeream, va dati seama, toate adevaraciunile din liceu se "maimutareau" asa si, evident, mi se parea ca nu pot tine pasul cu ele. Deloc.
Norocul meu ca am descoperit minunatele "tractoare" ::)...pt cine nu stie ce sunt, va enunt definitia scurta: niste bocanci albi de vara. Erau din panza subtire si satisfaceau cu succes mintile turbate care cautau sa se infatiseze musai ca Alicia S.
Din pacate google-ul nu stie de ele, ca am cautat o poza, dar sunt sigura ca multe dintre voi le-ati purtat cu mandrie pioniereasca.



Inca una, la fel de mistoaca...enjoy!!


Niciun comentariu: