vineri, 27 noiembrie 2009

o idee de cadou funny

A doua problema existentiala este ca am de facut un cadou unui prieten, barbat si nu am nici cea mai vaga idee ce i-as putea oferi.
Da, asa e, cand vine vorba de partea masculina... e mereu complicat pentru ca nu stii daca asteapta sa fie fericit maturul sau copilul din el :D.
Fusei la vanatoare prin magazinele care ofera multe, dar parca nu ma lipesc de nimic.
Am epuizat lista de daruri clasice, gen toale(inclusiv tricouri si chiloti cu mesaj), cosmetice, gadgeturi, rame cu poze, carti...am oferit chiar si jucarii :).
Am o frustranta lipsa de inspiratie. So, can u help me?
Fetele sunt sigura ca si-au folosit de multe ori originalitatea si creativitatea in alegerea cadourilor, prin urmare, va astept cu ceva idei...imi trebuie macar un punct de plecare, un exemplu...vad eu cum il adaptez mai departe.
Si m-ar ajuta, de asemenea, sa se exprime si partea barbateasca a cetitorilor de aici. Se poate ca ei sa detina cel mai adecvat raspuns.
Si in felul asta sa ne lamurim si noi ce isi doresc barbatii....in materie de cadouri :).

Sursa foto: blog.castleintheair.biz/labels/gifts.html

Niciun comentariu: