joi, 19 noiembrie 2009

Ea mai mare, el...mai mic...

M-am apucat sa scriu un post despre genul asta de relatie pentru ca am constatat ca tot mai multe prietene/cunostinte de gen feminin de-ale mele s-au cuplat cu barbati mai mici decat ele ca varsta.
Bun..pana aici toate bune si frumoase, debutul relatiei este minunat, diferenta asta de varsta e chiar incitanta, dar, dupa ce se consuma romantismul si feeria de inceput, ce se petrece mai departe?
Pai... firesc ca incep sa se vada copilariile, stangaciile si imaturitatea lui de pe piscul barbatesc si echilibrul, responsabilitatea si atitudinea net superioara de pe culmea feminina ...eiiii...si cum o veche vorba batraneasca spune ca gaina batrana face ciorba buna, nu ai cum sa nu adaugi pentru prospetime si niste legume tinere: morcov, pastarnac sau chiar un dovlecel :)

Mda...lasand gluma la o parte, eu cred, parere proprie si personala, ca de cele mai multe ori adevaratele probleme ale acestor cupluri vin din exterior, din societate, din mentalitati, din educatia care impune o anumita conduita, din sabloane bine trasate de predecesori si cu fala purtate si promovate de la o generatie la alta de strabunicii, bunicii si parintii nostri atat de obedienti fata de ceea ce vrea si impune societatea....cu alte cuvinte, avand libertatea de a alege, ajungi sa nu mai fii stapan pe ce ai ales tocmai pt ca ajungi sa constati ca nu te potrivesti tiparului social.
Eu cred ca, daca intr-adevar exista o compatibilitate si exista sentimente adevarate intre 2 persoane, diferenta de varsta...chiar daca ajunge sa fie de 8-9-10 ani poate sa fie depasita...si spun asta gandindu-ma ca exista barbati imaturi care nu fac cinste varstei lor asa cum exista si barbati destul de tineri care pot sa gandeasca matur si responsabil.

Nu vreau sa fac lobby pentru relatiile atipice, doar vreau sa punctez ideea ca nu varsta conteaza, ci omul, nu societatea conteaza si nici sabloanele ei, ci propriile dorinte si propriile nevoi...piata e deschisa..fiecare alege dupa pofta inimii.

Dragile mele sau de ce nu..dragii mei...va invit sa popositi la Comentarii cu povestile voastre sau cu parerile voastre...poate ca sunt persoane care simt nevoia sa discute pe tema asta.

Luati de ascultati si de priviti cum se traieste iubirea si prin cantec...

3 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

tot ce conteaza e intelegerea intre oameni. uneori apar prejudacatile, care pot distruge orice relatie, indiferent de varsta partenerilor. solutia - exista doar daca cei doi parteneri vor sa existe o solutie!

Laura spunea...

Ea mai mare...el mai mic...da...am observat si eu ca este o moda in a avea asemenea tip de relatie... "Romantismul si feeria de la inceput" se poate stinge si intr-o relatie "normala" (el mai mare) asa ca merita sa incerci...iar stangaciile si copilariile s-ar putea sa inceapa sa iti placa la un moment dat :D.

Anonim spunea...

Draga mea prietena ma regasesc perfect in acest comentariu,multumesc pentru sustinere.
Sper ca intr-o buna zi sa vad luminita de la capatul tunelului...