duminică, 19 august 2007

In loc de inceput...

Toata lumea are azi un blog, pe care il poate vizita oricine...ieri, obisnuiam sa scriem cu penelul in jurnal si apoi sa-l ascundem cat mai bine pentru ca nimeni sa nu ne citeasca gandurile...maine, nu stiu cat de mult se va perfectiona aceasta tehnica a jurnalului...poate ca vom fi noi insisi un blog pe picioare, adica toate gandurile noastre vor aparea scrise pe frunte si nici nu va mai fi nevoie sa vorbim, va fi suficient sa ne citim unii altora ideile care vor curge ca un matrix din ochii nostri.

M-am adaptat si eu vremurilor si mi-am creat aceasta pagina a mea si numai a mea in care pot sa spun lucrurilor pe nume, fara sa ma tem ca voi leza pe cineva in vreun fel...pentru ca, am obsevat eu, sinceritatea servita direct nu coafeaza pe toata lumea...asa incat, o voi imprumuta pe doamna diplomatie si ma voi plimba cu ea la brat prin fata celorlalti, in timp ce pe blog o sa-mi pastrez nuditatea gandurilor mele, in masura in care ele ma vor lasa sa le astern pe foaia de net.

Va fi un blog despre mine si despre ceilalti, despre pasiuni de ieri si de azi si poate de-o viata, despre nevoia de a crea, de a imprima ceva cu o parte din tine, de a sti ca vei putea fi regasita oricand undeva, chiar daca numai prin gandurile tale...nu, nu suna a cantec de lebada, pentru ca povestea abia acum incepe...

Niciun comentariu: